سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان، وانت بار‌های سیار و جلوگیری از سدمعبر کسبه در سطح شهر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان حمایت لازم را به عمل خواهد آورد و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

آقای نجفی در نشست ساماندهی دستفروشان و رفع مشکلات سدمعبر در سطح شهر گفت: برخی از کسبه حقوق شهروندی را رعایت نکرده و تمام اجناس خود را در پیاده رو قرار داده اند.

باید با مغازه دارانی که نسبت به رعایت حقوق شهروندی به ویژه حقوق معلولین و نابینایان بی‌تفاوت هستند، برخورد قانونی شود.


بیشتر بخوانید


دادستان مرکز استان در موارد لازم با شهرداری شهرکرد همکاری می‌کند، وانت بار‌های سیار فروش میوه و... از سوی شهرداری شناسایی و پس از دستورات قضایی برخورد لازم صورت می‌پذیرد و در موضوع سدمعبر، ضمن تکریم افراد با قاطعیت و اقتدار و در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد.

برخورد با هرگونه سدمعبر و تابلو‌هایی که ایجاد مزاحمت از سوی اصناف باشد ابتدا به صورت اخطار انجام می‌شود و در صورت عدم توجه به این تذکر، ماموران شهرداری نسبت به جمع‌آوری اجناس این افراد اقدام می‌کنند و در مراحل بعدی مغازه پلمب می‌شود.

بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار باید به اندازه‌ای توسعه پیدا کنند که همه دستفروشان و وانت بار‌های سیار در بازارچه‌ها مستقر شوند.

مغازه‌دار‌ها و کسبه نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته باشند و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌رو‌ها برای عابرین اقدام کنند تا با تعامل بتوانیم محیطی آرام برای شهروندان مهیا سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار