معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۷ هزار حامی یتیم جدید به حامیان ایتام در استان اضافه خواهند شد.

 غلامرضا صیادزاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد که در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است و حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آن‌ها باشند.

او گفت:مجموع حامیان این نهاد،سال گذشته ۳۸ هزار و ۸۰۰ خیر بودند که امید است تا پایان ماه مبارک رمضان با جذب ۷ هزار حامی جدید این رقم به ۴۵ هزار و ۸۰۰ نفر افزایش یابد.

شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام  در استان همدان  حدود ۴۳ هزار نفر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، گفت:حامیان  سال گذشته ۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه، فطریه وعیدی کمک کردند که از این مبلغ ۸۳ درصد نقدی و ما بقی به‌صورت کالا بوده و نسبت به سال (۹۹)، ۶۷ درصد رشد داشته است.

صیادزاده گفت:هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند.

او گفت:تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۱ نیز استفاده کنند.

منبع ایکنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.