مسئول گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت بجنورد، از جمع‌آوری و معدوم سازی ۷۴۰ کیلوگرم موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد توسط بازرسان از یک فروشگاه در بجنورد خبر داد.

 اشرف تمیزی گفت: پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی، هفته گذشته اجناس توقیف شده، توسط نیرو‌های شهرداری، با نظارت کارشناس بهداشتی به محل دفن زباله‌ها در خارج از شهر منتقل و معدوم شد.

تمیزی گفت : با توجه به اهمیت سلامت مردم نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی ادامه دارد و در صورت مشاهده مورد غیر اصولی با متخلفان برخورد می‌شود.

مسئول واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت گفت: بازدید‌های نظارتی و انجام نمونه‌برداری‌های لازم از مواد خوراکی توسط کارشناسان بهداشتی و همچنین در قالب گشت‌های مشترک با سایر ادارات و سازمان‌های ذیربط، از قنادی‌ها، حلیم‌پزی‌ها و سایر مراکزی که به نحوی با موادغذایی در ارتباط هستند، بصورت ویژه در این ایام در حال انجام است.

تمیزی در پایان از مردم نیز خواست که در خرید‌های روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و وضعیت مرکز عرضه‌کننده کالا، توجه کافی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.