محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی همه متولیان این جشنواره گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیتهای خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر میشود.
او بر نقش مهم صنایع بسته بندی در تصاحب بازارهای بینالمللی تاکید کرد و گفت: کشورهای موفق در بازارهای جهانی در حوزه آموزشهای فنی و حرفهای نگاه ویژهای به صنایع تبدیلی و بسته بندی دارند و این هنر میتواند مکمل مناسبی به خدمات و بازاریابی صنف حلواسازان باشد که با ایجاد تعدد محصولات حلوا شکری این محصول به یک برند تبدیل گردد.
فرخ زاده برگزاری رویدادهای سنت محور و بومی را راهبرد مطلوبی برای شناساندن ظرفیتهای شناخته نشده استان عنوان کرد و گفت: رویدادها در هر حوزهای در دنیا جایگاه ویژهای دارند و تحول در حوزههای مختلف اقتصادی یکی از ثمرات برگزاری رویداد هاست.
فرخ زاده استفاده از فرصتها و ظرفیتها را از مهمترین مسائل مورد پیگیری خواند و گفت: استفاده از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک تدبیر بسیار مناسب است که باید حداکثر استفاده از آن را داشته باشیم.
معاون استاندار آموزش و انتقال تجربیات به نسلهای آینده را یک مهم خواند و گفت: آموزش این مهارتها به نوجوانان نسل بعد و عمل آوری محصولات به صورت ارگانیک باید حفظ گردد و این مهم خود یک گام رو به جلوست.
فرخ زاده به تبلیغات موثر در سایر کلان شهرها و همراهی رسانه ملی در رویدادها تاکید و گفت: تبلیغات محیطی جذاب در زمان برگزاری جشنوارههای گردشگری در مبادی ورودی استان، هتلهای پر ترافیک، فرودگاهها، راه آهن و ترمینالهای مسافری بسیار تعیین کننده و اثرگذار است.