دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه چند روز پیش حساب‌های فدراسیون بسته شده است و این اتفاق ایده آلی در آستانه جام جهانی برای کشورمان نیست.

حسن کامرانی‌فر درمورد شرایط تیم ملی و برگزاری بازی‌های دوستانه اظهار داشت: در سمیناری که در قطر برگزار شد به همراه ماجدی برخی صحبت‌ها مطرح شد. دوستان دیگر هم در تلاش هستند تا چند بازی خوب داشته باشیم. با توجه به فیفا دی که در پیش داریم تلاش می‌کنیم تا بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم. این مسابقات هم با تیم‌های دارای رنکینگ بالا فیفا و هم تیم‌های میانه رنکینگ انجام خواهد شد. شک ندارم بازی‌های خوبی را در پیش خواهیم داشت. حدود ۹۰ درصد کار‌ها انجام شده و در حال صحبت روی جزئیات هستیم که به محض قطعی شدن نام حریفان را اعلام خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف قاره اروپا اوکراین، اسکاتلند و ولز همگروه است.

دبیر فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات استیلی مبنی بر اینکه برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های آمریکایی و اروپایی در ماه ژوئن سخت است، عنوان کرد: بازی با نیوزیلند تقریبا قطعی شده و منتظر تایید نهایی آن هستیم. با توجه به اینکه این تیم باید در پلی‌آف جام جهانی بازی کند اقدامات رویارویی با این تیم پشت در‌های بسته انجام شده است. یک بازی هم با کانادا پیش‌بینی شده که این موضوع منوط به اعزام تیم به کانادا است. کار‌ها در حال انجام است و شک نکنید که در ۲ فیفا دی پیش‌رو بازی‌های خوبی برگزار خواهیم کرد.برزیل و آرژانتین باید با هم در قطر بازی کنند و ما هم به احتمال فراوان در قطر به مصاف آن‌ها خواهیم رفت.

تیم ملی فوتبال نیوزیلند نماینده پلی آف قاره اقیانوسیه روز سه شنبه بیست و چهارم خرداد ماه در قطر به مصاف کاستاریکا نماینده پلی آف آمریکای شمالی برود.

او درمورد بسته شدن حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال  عنوان کرد: متاسفانه چند روز پیش حساب‌های فدراسیون فوتبال بسته شده است و در ماه‌هایی که منتهی به جام‌جهانی است و تیم امید باید در مسابقات مهمی حضور پیدا کنداین اتفاق ایده‌ آل نیست. امیدوارم هرچه زودتر حساب‌های فدراسیون باز شود تا بتوانیم حداقلی‌ترین کار‌ها را انجام دهیم. زمان برای اینکه این پول‌ها از فدراسیون وصول شود وجود دارد، اما بعد‌ها دیگر زمانی برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی تیم‌های خود نداریم.

چند روز پیش حساب های فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی مالیاتی از سوی اداره مالیات بسته شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اینو که 10 روز پیش فهمیدیدم خب بعدش!
آخرین اخبار