معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان با هدف توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان استان و افزایش حداقل دوبرابری تعداد شرکت‌ها، تشکیل شده است.

بهزاد باباخانی با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، گفت : در این راستا ازهمان روز‌های ابتدایی سال استاندار تأکید ویژه‌ای بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی کردن شعار سال داشتند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در این راستا لازم بود قبل از تشکیل ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان، یک جلسه هماهنگی با همه ذی‌نفعان از جمله دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از متولیان اقتصاد دانش‌بنیان، تشکل‌های بخش خصوص، پارک علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

مهمترین تصمیمات این جلسه تشکیل ستادی با عنوان ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان به ریاست استاندار و دبیری پارک علم و فناوری با هدف توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان استان و افزایش حداقل دوبرابری تعداد شرکت‌ها بوده است.

آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت : شرکت دانش‌بنیان استان با داشتن فعالیت‌های خوب در غرب کشور رتبه اول را دارد.

هم‌اکنون ۲۹۵ شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است که ۷۱ شرکت هم تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی، ۳۲ شرکت تحت حمایت دانشگاه رازی و ۸ شرکت هم تحت حمایت دانشگاه صنعتی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.