معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی چهار سال گذشته موفق به کسب رتبه اول فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ ۲ کشور، تاسیس و راه‌اندازی پارک فناوری سلامت دانشگاه، افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱۴ مورد و ایجاد ۲۰۰ فرصت اشتغالزایی تمام وقت و پاره وقت شده‌ایم.

رضا خدارحمی گفت : باتوجه به انتخاب شعار سال، توسعه فضای در اختیار شرکت‌های فناور از ۸۰ متر به بیش از ۴۰۰ متر مربع، افزایش تعداد واحد‌های فناور از ۲۵ به ۶۹ و افزایش قرارداد‌های ارتباط با صنعت از ۱۱ فقره به میزان ۲۷ میلیارد ریال به بیش از ۴۰ فقره با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از اقدامات انجام شده در حوزه توسعه فناوری سلامت دانشگاه در این راستا است.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واحد انتقال تکنولوژی و راه اندازی دفتر مالکیت فکر (کانون پتنت ایران) نیز در راستای توسعه زیرساخت‌های تشکیلات ایجاد شده است.

اکنون تعداد اختراعات مرکز رشد فناوری سلامت ۱۴۴ مورد است که در چهار سال گذشته نصف این رقم ثبت شده و در این مدت ما موفق شده‌ایم فروش ۱۰ میلیارد ریالی خود را به ۲۱۰ میلیارد ریال برسانیم.

باتلاش‌های صورت گرفته، ۲۶ مجوز تولید محصولات برای شرکت‌های عضو مرکز رشد فناوری سلامت دریافت شده که پنج پروانه بهره برداری، استاندارد‌های ایزو ۹۰۰۱ و ۱۳۴۸۵ و تاییدیه سازمان انرژی اتمی برای تولید ماسک‌های N ۹۹ و N ۱۰۰ از این جمله اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.