ارشد نظامی ارتش در غرب کشور گفت : رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

امیر سلیمان طاهری گفت : با توجه به تداوم شیوع کرونا، رژه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، امسال هم صرفا به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گفته ارشد نظامی ارتش در غرب کشور مراسم رژه خودرویی از ساعت ۸و ۳۰ دقیقه روز (۲۹ فروردین) به صورت همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بزرگراه حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

در این رژه بخشی از تجهیزات و دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش به صورت نمادین به نمایش در خواهد آمد. همچنین فرود چتربازارن ارتش را در این مراسم خواهیم داشت.

در هیچ برهه از تاریخ به اندازه امروز در آمادگی کامل نبوده‌ایم؛ کما اینکه در هر جنگی که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور رخ داده، بخش‌هایی از خاک این سرزمین به بیگانگان واگذار شده، اما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که ارتشیان در کنار سایر نیارو‌های مسلح با جانفشانی‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به بیگانگان واگذار شود.

هم‌اکنون تمامی تجهیزات ارتش مدرن و به روز است، امروز ارتش و نیرو‌های ارتش دانش محور بوده و تیپ‌های واکنش سریع ارتش این آمادگی را دارند که در کمترین زمان ممکن هر ماموریتی را در هر جایی از خاک وطن انجام دهند.

حراست و مرزبانی از ۲۵۰ کیلومتر از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق برعهده ارتش است، در حالیکه سه اکیپ مستقر در مرز‌های استان داریم، با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هم به صورت شبانه روزی از مرز‌ها حراست می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.