عمر خودرو‌های آتش نشانی اراک بیش از ۳ سال از میانگین کشوری بالاتر است.

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در مورد عمر ناوگان خودرویی این سازمان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

طبق استاندارد، عمر ناوگان خودرویی آتش نشانی ۱۰ تا ۱۲ سال است، اما عمر این خودرو‌ها در سازمان آتش نشانی اراک بیش از ۱۵ سال است.

اواخر سال گذشته ۳ دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تن خریداری شد که در سالجاری با تجهیز آن‌ها به عنوان خودروی اطفای حریق، به ناوگان موتوری این سازمان اضافه خواهند شد.

این ۳ دستگاه خودرو به عنوان خودرو‌های اطفای حریق با مساعدت جناب آقای دکتر کریمی شهردار کلانشهر اراک و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی دوره ششم، خریداری شد و مراحل تجهیز آن‌ها در امسال صورت خواهد پذیرفت.

امیداوریم در ۷ مهرماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی از این ۳ خودرو رونمایی و برای انجام عملیات و امدادرسانی به شهروندان، به ناوگان موتوری سازمان اضافه شوند.

در بودجه سال ۱۴۰۱ هم با نظر مساعد اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، خرید دو دستگاه خودروی اطفای حریق پیش بینی شده که امید است با تهیه این خودرو‌ها بتوانیم گامی بلند در ارتقای سطح کیفی ناوگان موتوری سازمان آتش نشانی اراک در راستای خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به شهروندان و افراد حادثه دیده برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.