امام جمعه ایلام با اشاره به استقرار موکب در ایام اربعین گفت: باید ضوابط و شرایط استقرار و خدمات رسانی تمامی مواکب اعلام و بر طبخ و توزیع غذا در ایام اربعین بصورت دقیق نظارت شود.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در نشست هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که با حضور استاندار ایلام برگزار شد، گفت: علاوه بر موضوع اربعین، ستاد بازسازی عتبات عالیات دارای ظرفیت بسیار خوبی در تمامی حوادث و بلایای طبیعی برای کمک‌رسانی است.

او گفت: در ایام اربعین کمک رسانی به مواکب یک ضرورت است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

او بیان کرد: هر ساله تعداد زیادی از خانواده‌های شهداء و نیازمندان از طریق کمیته مردمی ستاد عتبات عالیات به کربلا مشرف می‌شوند.

امام جمعه ایلام خواستار حمایت و استقبال از موکب داران در ایام اربعین شد و گفت: یکی از نقاط ضعف ما این است که در برخی موارد از موکب داران بطور خاصی استقبال نمی‌کنیم که امیدواریم در این راستا فرهنگ‌سازی شود.

 او ادامه داد: روحانیون و ائمه جمعه شهرستان‌ها باید فعالیت‌های فرهنگی خود را افزایش دهند تا شاهد یک انسجام در این حوزه باشیم.

او خدمات رسانی مردم و دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: خدمات خوبی در ایام اربعین بصورت رایگان و خالصانه به زائران ارائه می‌شود.

امام جمعه ایلام گفت: کمک‌های مردمی و سایر مساعدت‌ها به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای خدمات دهی شایسته به زائران و دوستداران اهل بیت (ع) ساماندهی شود.

برچسب ها: مرز مهران ، تردد زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.