در عملیات پلیس شهرستان زرندیه قاتل و ۴ نفر از همدستانش شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیر قاتل جوان زرندی و همدستانش در زرندیه خبر داد و توضیحاتی در این زمینه به شرح زیر بیان کرد.

در ساعت ۲۰:۱۴ روز ۲۶ فروردین ماه جاری خبر نزاع و درگیری بین ۶ جوان در یکی از خیابان‌های مامونیه شهرستان زرندیه به مرکز ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی پلیس این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد در پی یک نزاع خیابانی یک مرد جوان ۲۰ ساله بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان شهرستان زرندیه و با وجود تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

در بررسی میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زرندیه مشخص شد مقتول در زمان حادثه پس از مشاجره لفظی با ۵ مرد جوان، با ضربه چاقوی یکی از آنان مجروح می‌شود.

در ادامه این عملیات افسران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه افراد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

در بازجویی‌های به عمل آمده از این افراد سرانجام یکی از آن‌ها که یک جوان ۱۹ ساله است، در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول پس از مشاجره لفظی با ضربه چاقو اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی مردم در سطح جامعه گفت: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.