مدیرعامل شرکت آبفا لرستان بر احداث تصفیه‌خانه شماره دو مرکز استان تاکید کرد.

حمیدرضا کرموند گفت: تا یک سوم الگوی مصرف برای افراد کم‌درآمد جامعه آب مجانی است و تا الگوی مصرف هیچ تغییری در قیمت آن داده نشده، اما بیشتر از حد الگوی مصرف آب بها به صورت پلکانی حساب می‌شود.

وی می گوید: در بحث شرکت‌های خدمات رسان تنها شرکتی هستیم که دو خدمات آب و فاضلاب را ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: در این شرکت صفر تا صد وظایف را خود انجام می‌دهیم.

کرموند در خصوص خط انتقال آب کاکارضا گفت: پروژه خط انتقال آب کاکارضا تمام شده و، اما در تابستان آب ندارد و باید با اجرای سدمخملکوه تصفیه‌خانه شماره دو را ایجاد کنیم که پروژه هم‌اکنون در مرحله مناقصه است.

وی می گوید: هم‌اکنون سد مخملکوه در حال احداث است و قطعا خط انتقال آب کاکارضا با آبگیری این سد فعال خواهد شد و می‌توانیم تصفیه‌خانه شماره دو را ایجاد کنیم تا تمام شهر خرم‌آباد و چندین روستا از آب پایدار برخوردار شوند و این پکیج در دولت سیزدهم به انجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: همچنین دو مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی در شهرستان خرم‌آباد در دست افتتاح داریم که یکی مخزن خضر است که افتتاح خواهد شد و دیگری مخزن پاگر بوده که در دست احداث است.

کرموند با انتقاد از اینکه مصارف غیرمجاز در لرستان زیاد است از خانگی و کارواش گرفته تا صنعتی وکشاورزی و این آفت به طرز فکر افراد بستگی دارد نه جیب آنها، گفت: با افرادی که در روستا‌ها آب شرب را برای باغات استفاده می‌کنند و ساکنین شهر‌ها که مصارف غیرمجاز دارند به شدت برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.