معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از صدور ۴۲ موافقت اصولی ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

نادر محمدی گفت: ۴۲ موافقت اصولی طی سال ۱۴۰۰ برای ایجاد تاسیسات گردشگری شامل هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، واحد پذیرایی بین‌راهی، مجتمع گردشگری و مجتمع خدماتی‌رفاهی بین‌راهی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۴۸۳ نفر اختصاص یافته‌است.

همچنین طی این مدت ۱۱ مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیاردیال و اشتغال‌زایی برای ۲۶۶ نفر صادر شده است.

محمدی از صدور شش پروانه بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری در این مدت خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ یک هتل‌آپارتمان، دو اقامتگاه بوم‌گردی، یک اقامتگاه سنتی، یک مهمانپذیر و یک مجتمع گردشگری کشاورزی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیاردریال و اشتغال‌زایی برای ۲۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

در مدت یادشده همچنین ۲۵ پروژه سرمایه‌گذاری برای اخذ تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۸۵۰ میلیاردریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و دو فقره تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری به مبلغ هشت میلیاردریال به پروژه‌های سرمایه‌گذاری خانه زعیم و مهمانپذیر ولیعصر اختصاص یافته‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار