مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: برقراری هرگونه تماس با بیمه شدگان استان به منظور صدور کارت هوشمند خدمات بیمه ای به‌نام این دستگاه کلاهبرداری است.

آقای فروزنده گفت: برقراری هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به منظور تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و خدمات بیمه‌ای و درمانی کلاهبرداری است.

در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی استان قرار ندارد.


بیشتر بخوانید


بیمه شدگان و بازنشستگان، توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی، شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند؛ لازم است که عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، به سرعت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان برای ارائه کارت نخواهد شد.

در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه، موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع داده و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار