مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت:ازآغاز ماه رمضان تاکنون ۱۰۰بسته معیشتی،به ارزش۳۰۰میلیون ریال بین مددجویان انجمن کلیوی زنجان توزیع شده است.

طهماسبی بااشاره به اینکه دین اسلام بعد از انجام واجبات، شاد کردن دل مؤمن و دستگیری مستضعفان را از بالاترین فضائل نام برده است، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه از ویروس کرونا و مشکلات معیشتی بیماران به همت خیرین بسته‌های معیشتی بین بیماران از آغاز ماه رمضان تاکنون توزیع شده.

او بابیان اینکه این حرکت خداپسندانه با مشارکت انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان و جمعی از خیران مرکز استان زنجان انجام شد، گفت: پارسال  بیش از ۲ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی در بین بیماران هدف انجمن توزیع شد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان می گوید: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بسیاری از بیماران از نظر تأمین مایحتاج زندگی خود با مشکل مواجه هستند که اینگونه اقدامات نوع دوستانه، می‌تواند گره ای از مشکلات مادی و معنوی آن‌ها را باز کند.

طهماسبی گفت: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات است  و ارزش ریالی هر یک از این بسته ها ۳ میلیون ریال است.

او می گوید: شهروندان و خیرین نوعدوست می‌توانند هدایا نقدی و غیرنقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۵۳۴۳۰ واریز و یا به صورت حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهداء کنند تا گوشه‌ای از آلام این بیماران در این روز‌های کرونایی کاهش پیدا کند.

این مسئول بابیان اینکه بخشنده بودن بیش از آن که توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ می‌خواهد، گفت: هیچ کمک و خدمتی در این عالم زیباتر از کمک به بیماران نیست چراکه خدمت رسانی به هر بیمار به خصوص بیمار دیالیزی، نزد خداوند پاداش و اجر دنیوی و اخروی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.