فرماندار نیمروز گفت: بازدیدهای مستمر از طرح‌های اشتغالزا در این شهرستان مهم است و موضوع تسهیلات اشتغالزایی، رعایت شیوه‌نامه‌ها، همچنین رفع مشکلات و چالش‌های حوزه اشتغال کمک فراوانی در جهت رفع موانع می‌کند.

 حبیب اله راهداری   در اولین نشست کمیته اشتغال نیمروز ضمن تشکر از ادارات عضو کارگروه بابت پیگیری‌های آنان در سال گذشته که پیرامون اشتغالزایی انجام داده‌اند گفت: دستگاه‌های اجرایی باقید فوریت گزارشی از تعهداتی که در بحث اشتغالزایی برای آنان تعریف شده و درصد تحقق اشتغالزایی صورت گرفته در سطح شهرستان را به فرمانداری گزارش کنند.

او گفت: یکی از موضوعاتی که می‌شود عملکرد ادارات را در حوزه اشتغالزایی بررسی کنیم ثبت در سامانه رصد است که با ثبت در سامانه رصد از آخرین وضعیت اشتغال در شهرستان آگاهی پیدا می‌کنیم و باید دستگاه‌های متولی هرگونه اقدامی که انجام می‌دهند در این سامانه ثبت کنند.

فرماندار نیمروز به نقش بانک‌ها در جهت پرداخت تسهیلات هم اشاره وگفت: مسوولان بانک‌ها موظفند همکاری لازم را با افرادی که متقاضی اشتغال در شهرستان هستند را داشته باشند و اگر بانکی ازاین امر سرپیچی کرد حتما در جلسه کمیته اشتغال استان از طریق استاندار پیگیری خواهد شد.

او به ظرفیت‌های نیمروز در بحث معادن هم پرداخت و  گفت:  ،باتوجه به ظرفیت خدادای شهرستان درحوزه معادن انتظار می رود تا باتوجه به اینکه تعداد زیادی از جوانان برای کار به سایر استان‌ها می‌روند ترتیبی اتخاذ تا حد ممکن ازظرفیت آنان در معادن شهرستان استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.