برنامه پاکسازی طبیعت میاندوآب از وجود زباله و پسماند به شکل نمادین با حضور فرماندار، شهردار، مسوولان نهادها و پاکبانان شهرداری امروز، جمعه برگزار شد.

در این حرکت زیست محیطی بیش از ۱۰۰ نفر از دوستداران محیط زیست و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی حضور یافتند و مسیر ورودی میاندوآب را از وجود زباله و پسماند پاکسازی کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب در حاشیه این آیین گفت: شهروندان باید در نظافت شهر مشارکت بیشتری داشته باشند، زیرا مسوولان به تنهایی در این زمینه و بدون همکاری مردم قادر نخواهند بود عمل کنند.

علی پیام با اشاره به موقعیت ویژه میاندوآب و تردد و حضور مسافران و گردشگران فراوان در آن گفت: نباید بی‌تفاوتی ما در راستای سالم و زیبا نگهداشتن محیط شهری موجب شود مسافران ذهنیت منفی در مورد این شهر پیدا کنند.

پیام با بیان اینکه این اقدام و حرکت فرهنگی باید تداوم داشته باشد، گفت: شهروندان با ارایه آموزش‌های لازم از سن کودکی به فرزندانشان باید آنان را با اهمیت محیط زیست و داشتن شهری تمیز و طبیعتی سالم آشنا کنند.

او می گوید: امیدواریم با احساس مسوولیت بیشتر شهروندان میاندوآب و روستا‌های آن به زیباترین منطقهدر آذربایجان‌غربی تبدیل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: در هر جایی که انسان زندگی می‌کند وظیفه دارد در تمیز نگهداشتن آن محل کوشا باشد و با پاکیزه نگه داشتن محیط زیست از تخریب طبیعت جلوگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.