معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۱۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان این نهاد توزیع شده است.

آقای محمدی گفت: در این مدت برای حمایت از نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، دو هزار و ۵۷۴ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال، چهار هزار و ۷۶۶ پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال و ۵۹۰ افطاری ساده به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال بین نیازمندان و افراد زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

همچنین ۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراکز نیکوکاری استان فعال است و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به ۵۵ آشپزخانه افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


پارسال با مشارکت خیران ۸۰ هزار وعده غذای گرم، ۲۳ هزار سبد کالا با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال تهیه و به دست نیازمندان با اولویت مناطق محروم استان رسانده شد.

مردم نوع دوست چهارمحال و بختیاری برای شرکت در پویش افطاری ساده و اطعام مهدوی می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر در استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که بیش از ۴۵ درصد این خانوار‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.