در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی البرز در مسجد جامع رجایی شهر، به درخواست ۴۱۵ شهروند کرجی رسیدگی شد.

در دومین میز خدمت و دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان البرز و مدیران ارشد دادگستری کل استان که در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است مسئولان دادگستری استان با حضور در مسجد جامع رجایی شهر به صورت مستقیم به مشکلات و درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری البرز  گفت: رئیس قوه قضائیه در نشست مشترک شورای عالی قوه قضائیه با شورای قضایی استان‌ها در نخستین روز‌های سال جدید دستورات ۱۵ گانه‌ای را صادر کرد که یکی از آن‌ها تاکید بر حضور مدیران قضایی در بین مردم به ویژه در مساجد به منظور ارتباط مستقیم و بلاواسطه با مردم است.

آقای حسین فاضلی هریکندی گفت:دبه همین منظور با برنامه‌ریزی انجام شده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل البرز در کلیه حوزه‌های قضایی، روسای دادگستری و دادستان‌ها با برنامه‌ریزی و با اعلام قبلی هر هفته در یک روز مشخص در مساجد حضور پیدا کرده و ضمن استماع مشکلات، دستورات قضایی مقتضی را صادر می‌کنند.

به گفته نماینده عالی قوه قضائیه در البرز ضرورت دارد مردم قبل از انجام هر عمل حقوقی با استفاده از مشاوران حقوقی و صاحب نظران این حوزه از ایجاد مشکلات احتمالی پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.