امام جمعه شهرستان کازرون گفت: بهترین مسیر هدایت پیروی از قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون که به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد (ع) در نمازخانه این یگان برگزار شد گفت: ماه قرآن است و این قرآن است که انسان را در مسیر رشد قرار می‌دهد و رشد همانند در ختی است که به ثمر می‌نشیند.  

او با دعوت از همه شرکت کنندگان در مراسم محفل انس با قرآن به انس و الفت گرفتن از قرآن، گفت: هر چه می‌توانید قرآن را بخوانیم و بهره ببریم چرا که قرآن فردای روز قیامت از کسانی که از قرآن دور می‌باشند شاکی خواهد شد.

امام جمعه کازرون در خصوص آیه فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ گفت: با توجه به آیه فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِدر خصوص این آیه عمل نکرده ایم و با کمال تاسف در خصوص این تکلیف الهی عقب هستیم و ما به جای استفاده از فضای مجازی و گوشی موبایل جا دارد از این کتاب الهی بهره لازم را استفاده کنیم.

او، با توجه به نیاز بشر به رشد و تعالی گفت: قرآن برای مسیر رشد و سعادت بهترین مسیر است و برای رسیدن به مقامات بالا همانند آیت الله بهجت بهترین مسیر و هدایت بهره بردن از این کتاب الهی می‌باشد.

همچنین در این مراسم که با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، پیشکسوتان جهاد و شهادت و برخی از ادارات شهرستان کازرون برگزار شد قاریان برتر شهرستان و یگان‌های نظامی به تلاوت قرآن مجلسی پرداختند و به تعدادی از شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایائی اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار