فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز و کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۷ نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

 سرهنگ کامران ملکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردیس به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در نقاط آلوده وجرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

او گفت: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، خودرو وسایر اموال و دستگیری ۲۷ نفر سارق شدند.

سرهنگ ملکی گفت: در این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف، ۵۲ معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری و ۱۰ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت: همچنین در این طرح از ۱۵ واحد صنفی بازدید، یک واحد صنفی متخلف پلمب و ۲۳ دستگاه خوردو و موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.