رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مسیر شهر صنعتی تا میدان گیل رشت پرخطرترین محور شهری این استان است.

سرهنگ امیر طالبی گفت: برابر آمار‌های موجود، ورودی شهر رشت از سمت تهران حد فاصل تقاطع شهر صنعتی تا میدان گیل به طول ۱۰ کیلومتر دارای بیشترین حوادث منجر به فوت در کل استان گیلان در سال گذشته و امسال بوده است.

به گفته او، علیرغم مکاتبات و پیگیری‌های پلیس راهور گیلان برای ایمن سازی، رفع نواقص هندسی و تجهیز این مسیر به امکانات کنترل الکترونیک ترافیک، تاکنون اقدام موثری از سوی متولیان امر انجام نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: شهروندان ساکن مرکز استان و مسافرانی که از داخل و یا خارج استان به سمت شهر رشت تردد می‌کنند، توجه داشته باشند که محور جاده تهران از میدان گیل تا چهار راه کانال و بالعکس جزء معابر پر ریسک و پرخطر از نظر تصادفات رانندگی است.

مسیر شهر صنعتی رشت، پرخطرترین محور شهری گیلان

به گفته سرهنگ طالبی، مراکزی چون دانشگاه گیلان، شهرک صنعتی رشت و مجتمع اداری، صنعتی و تجاری در طول این مسیر قرار دارند و این معبر را به یکی از پر ترددترین معابر استان تبدیل کرده اند، اما همچنان شاهد تعلل زیاد و بی توجهی متولیان امر در ایمن سازی این معبر شهری بسیار مهم هستیم.

مسیر شهر صنعتی رشت، پرخطرترین محور شهری گیلان

بر اساس اعلام پلیس راهور گیلان، روزانه چندین تصادف منجر به واژگونی خودرو در محور جاده تهران اتفاق می‌افتد که ادامه این روند بسیار نگران کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.