معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازی ایران و لبنان هیچ بلیتی به خانم ها فروخته نشده بود.

محمد پولادگر معاون توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره دعوت وزیر ورزش و جوانان به مجلس برای اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: خودتان می‌دانید آن مسئله آنطور که در شبکه‌های مجازی مطرح شد نبود. هیچ بلیتی به خانم‌ها فروخته نشده بود. شرایط به گونه‌ای شد که متأسفانه خاطر مردم مکدر شد، اما امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.

در حالی که قرار بود تماشاگران خانم  در  بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد حضور داشته باشند، اما از ورود  آن‌ها به ورزشگاه جلوگیری شد و اتفاقاتی بعد از بازی رخ داد که در نهایت مجلس به بررسی این موضوع پرداخت.

تدابیر وزارت ورزش و جوانان برای مشکلات مالی فدراسیون فوتبال 

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های فوتبال آمریکا، انگلیس و برنده پلی‌آف (یکی از بین تیم‌های ولز یا اسکاتلند یا اوکراین) همگروه شده است.

او گفت: تدابیری می‌اندیشیم تا مشکل مسدود شدن حساب های فدراسیون و مشکل مالی فوتبال حل شود.

حساب‌های فدراسیون فوتبال در سال جام جهانی مسدود شده و این فدراسیون حدود ۴۰ میلیارد بدهی مالیاتی دارد و قرار است وزارت ورزش این مشکل را برطرف کند.  

پولادگر گفت: بودجه ویژه‌ای برای تیم ملی فوتبال جهت حضور قدرتمندانه در جام جهانی در نظر گرفته شده است. تاکنون هم به فدراسیون فوتبال در حد توان کمک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار