وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان سال ۲۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان به شرکت‌های کشاورزی ارتقا می‌یابند و ۱۰درصد تولید کل شرکت‌های دانش بنیان به محصولات کشاورزی اختصاص خواهند یافت.

سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در شرکت دزنوین صنعت در جمع خبرنگاران دزفول گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

او می‌گوید: در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی ضعف داریم و امسال که به نام تولید دانش بنیان نامگذاری شده آیین نامه ۱۹ ماده‌ای را برای حمایت از ظرفیت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در دولت تصویب کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی بیمه شرکت‌های دانش بنیان را از مسایل مورد حمایت در این آیین نامه دانست و بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گفته این مقام مسئول،   شرکت پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

آقای ساداتی نژاد گفت: با پیش خرید و حمایت از کشاورزان از محصولات دانش بنیان شرکت‌ها در حوزه‌های مکانیزاسیون کشاورزی حمایت می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی می‌گوید:  از شرکت‌هایی که در حوزه هوشمندسازی کار می‌کنند با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌کنیم تا کشاورزان این محصولات را خریداری کنن.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم امسال با فرمان رهبری در حوزه کشاورزی دانش بنیان که گام بلندی به سمت کشاورزی اقتصادی است بتوانیم کار درخوری انجام دهیم.

وزیر جهادکشاورزی امروز پنجشنبه به منظور بازدید از یک شرکت دانش بنیان در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی به شهرستان دزفول سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.