معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اهدای ۲۲۰هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از هفت میلیارد تومان در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی خبر داد.

حمیدرضا طاهری گفت: با گذشت ۱۱ روز از ماه میهمانی خدا، حدود ۷۰ درصد از خدمت‌رسانی‌ها به مددجویان با مشارکت مراکز نیکوکاری انجام شده است.

او به راه‌اندازی ۱۲۷ آشپزخانه فعال در استان اصفهان گفت: مردم استان در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی، تاکنون ۲۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از هفت میلیارد تومان، طبخ و به سفره افطار خانواده‌های نیازمند اهدا کردند که از این تعداد، ۱۲۸ هزار پرس با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

طاهری از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در این مدت بین نیازمندان خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی این نهاد، برنامه‌های متنوعی در ماه مبارک رمضان ازجمله طرح اطعام مهدوی، اکرام ایتام و محسنین، جزءخوانی قرآن و برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند و تاکنون ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط همین مراکز به نیازمندان اهدا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: خیران استان می‌توانند با شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.