عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
حادثه نابینا شدن ۹ مریض در یک کلینیک تقصیر پزشکان نیست
سلاجقه گفت : سازمان محیط زیست یک سازمان هماهنگ کننده و ناظر بر دستگاهها است، و خودش دستگاه اجرایی نیست. طی ۲۵ سال گذشته در اجرای قانون هوای پاک ارادهای در بین دستگاهها نبوده است ، وزارت کشور به عنوان دبیر این ستاد ۶۲ حکم در زمینه اجرای قانون هوای پاک تصویب و مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن در نظر گرفته است.
رئیس سازمان محیط زیست گفت : از ابتدای ۱۴۰۱ موتورهای کاربراتوری باید از رده خارج میشدند، که این امر برای دولت و مردم هزینههای بسیاری داشت، اما حداکثر ۳ ماه به دولت فرصت میدهیم تا موتورهای قدیمی و فرسوده گازسوز شوند یا اگر بنا به تعویض آنها باشد باید با تسهیلات بدون برگشت موتورها تعویض شوند تا به مردم فشار وارد نشود.
یه وام بلاعوض بدین مشکل حل میشه هیچکس دوست نداره سوار این متورای غیر استاندارد بشه
از امکانات دو وزارتخانه مهم و بزرگ کشوری همچون وزارت نیرو و وزارت دفاع هم غافل نشوید و از آنها برای کمک به محیطی پاک و سالم و صنعتی تمیز ،فراخوان و کمک بگیرید.
گاز سوز کردن و داشتن قطبهای فراوان خودروسازی گازی و خودروسازان برقی هنری بس بزرگ و زیبا و والاست.
و ساخت پیشرانهای گازسوز و مخصوصا برقی یک شاهکار در دنیای حال و برای زندگی هر چه بهتر و پاکتر و محیطی آرامتر و تمیزتر و شهرهایی آرامتر و پاکتر است.
به امید دیدن خودروهایی پاک و شهرهایی پاک با خودروهای آینده برقی و گازی و نیروگاههایی پاک.
بزرگوار کار و مسولیت شما متنها کمتر از وزیران نیست چه بسا کار و مدیریت و سختی کار شما به اندازه چند وزیر است .
امیدوارم در دوران شما نام نیکی از همه ما با فرهنگ سازی و ورود فراوان خودرو و موتور سیکلت برقی به کشور به یادگار بماند.
امیدوارم همه دانشمندان عزیز محیط زیست و دانشمندان صنعت بتوانند همه موتورهای خودروهای دیزل و بنزین سوز و موتورسیکلتها را گاز سوز و یا برقی کنند.
ارزش گاز سوز کردن موتورها کمتر از برقی کردن آنها نیست.