گوگل اپ Switch to Android را برای iOS منتشر کرد

شرکت گوگل تلاش می‌کند تا کاربران آیفون داده‌های مهم خود را به دستگاه‌های اندرویدی انتقال دهند.

گوگل به کاربران خود وعده داده است که با استفاده از برنامه سوئیچ  اندروید (Switch to Android) می‌توانند داده‌های مهم‌ خود را از قبیل تصاویر، ویدیو‌ها و مخاطبین  با سرعت و امنیت به صورت بی‌سیم به دستگاه‌های اندرویدی منتقل کنند.

به گزارش androidpolice، گوگل، اپ جدیدی به نام «Switch to Android» برای کاربران iOS منتشر کرده است تا امکان مهاجرت کاربران از آیفون به اندروید فراهم شود. این برنامه هم اکنون در بازار آمریکا و چندین کشور دیگر منتشر شده است.

Switch to Android

همچنین اپل، قبل از گوگل برنامه مشابهی را با نام «Move to iOS» برای کاربران اندرویدی منتشر کرده بود تا بتوانند اطلاعات خود مانند مخاطبین، تصاویر، ویدیو‌ها و پیام‌ها را به آیفون منتقل کنند. این اپ هم مانند برنامه گوگل به صورت بی‌سیم کار می‌کند. پس از راه‌اندازی این برنامه و پذیرفتن شرایط و ضوابط آن، با یک رابط دوربین برای گرفتن کد QR روبرو می‌شوید. این کد در تلفن Android شما نمایان می‌شود. اگر چه می‌دانید کد QR، نوعی اتصال شبکه بین دو تلفن برای انتقال داده ایجاد می‌کند.

Switch to Android

 گوگل از شما می‌خواهد، iMessage را در منوی تنظیمات خود غیرفعال کنید تا مطمئن باشید که ارتباط با دوستان خود را از دست نمی‌دهید.  در نهایت، برای شما گزینه‌ای نمایش داده می‌شود که با استفاده از صادرکننده داده اپل، عکس‌ها و ویدیو‌های خود را از iCloud در Google Photos کپی کنید. پس از انجام این مراحل، برنامه Switch to Android از شما می‌خواهد که راه اندازی را در Android ادامه دهید.

به نظر می‌رسد روند نسبتاً ساده‌ای باشد، اگرچه باید منتظر بمانید و ببینید که وقتی این برنامه قابل استفاده باشد چقدر می‌تواند پیچیده شود. به هر حال، حرکت از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر اغلب با موانع و مشکلات فنی فراوان همراه است. در حال حاضر، شما باید منتظر بمانید تا ببینید که جنبه اندرویدی این برنامه چگونه است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار