معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: پوشش بالای ۹۵ درصد واکسیناسیون سرخک مد نظر قرار داردو ذخیره واکسن و تزریق به موقع، در برنامه کاری دستگاه‌های مربوطه باشد.

آقای ریواده گفت: مسئولیت اصلی ما امسال معطوف به برنامه‌های اجرایی و اقدامات دستگاه‌ها در قالب نظام عملیاتی پدافند غیرعامل است.

نیاز است تا وظایف دستگاه‌ها برای شش حوزه زیستی ارائه و در این خصوص اقدام به موقع انجام شود لذا باید برنامه‌های دستگاه‌ها مبتنی بر چهار وضعیت سفید، زرد، نارنجی و قرمز طراحی شده و بر این اساس برنامه اقدام، ارائه کنیم.

 در بحث دغدغه مسئولان بهداشتی در خصوص مشاهده‌ی بیماری سرخک در برخی مناطق کشور، باید موضوع پوشش بالای ۹۵ درصد واکسیناسیون سرخک مد نظر قرار گرفته و از این حیث ذخیره کافی واکسن و تزریق به موقع، در برنامه کاری دستگاه‌های مربوطه باشد.

بخش کشاورزی، یکی از پیشران‌های استان سمنان است لیکن ما باید اقدامات مؤثر در حوزه دام‌های اهلی در سطح روستا‌های استان به انجام رسانیم.

 ذخیره دارویی استان مورد رصد مداوم قرار گرفته و نظارت بر بخش غذا نیز در دستور کار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود باشد همچنین واحد بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان در بحث سلامت آب آشامیدنی، اهتمام نمایند تا اطمینان‌کامل از سلامت آب حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.