شهردار شیراز گفت: تلاش مجموعه شهرداری شیراز رعایت عدالت اجتماعی در پروژه‌ها و تناسب ارائه خدمات در محلات است.

در راستای اولویت‌های شهردار شیراز در مسجدمحوری و ارتباط مستقیم با شهروندان، سیداحسان اصنافی به همراه ناظر شورای شهر در منطقه ۵، شهردار منطقه ۵ و جمعی از معاونین و مدیران شهری مشکلات و درخواست‌های مردمی را بررسی کرد.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در میزخدمت مسجدمحوری در مسجد امام محمدباقر (ع) واقع در منطقه ۵ شهرداری شیراز گفت: حضور بی‌واسطه در میان مردم برای شنیدن صحبت‌ها، نظرات و پیشنهادات مردم به صورت مستقیم است تا در تصمیم‌گیری‌ها طبق نیاز‌ها لحاظ شود.

او در خصوص الحاق روستا‌های مجاور به شهر گفت: فرآیند الحاق به شهر دارای روند خاص خود است و به دلیل اینکه وضعیت ساخت‌و ساز در آن محلات مشخص نیست، بنیاد مسکن درحال پیگیری موضوع است.

شهردار شیراز با تصریح بر برنامه‌ریزی بلندمدت برای شیراز گفت: درحال نگارش برنامه ۲۰ ساله شهر برای کلیه ابعاد و قسمت‌ها هستیم که در آن کلیه مسائل و نیاز‌های محلات دیده خواهد شد. تلاش مجموعه شهرداری شیراز رعایت عدالت اجتماعی در پروژه‌ها و تناسب ارائه خدمات در محلات است.

او گفت: سه تقاطع غیرهمسطح برروی کمربندی شیراز توسط وزارت راه باید احداث شود و  درکنار سه تقاطعی که برعهده وزارت راه است، تقاطع نواب برعهده شهرداری است و طرح آن درعین حال آماده است.

اصنافی در خصوص فرهنگسرا‌ها و سالن‌های ورزشی شهرداری گفت: قرارداد‌های فرهنگسرا‌ها و سالن‌های ورزشی اصلاح خواهد شد و بخشی از زمان مورد استفاده از آن را به خود محلات اختصاص خواهیم داد.

او درباره سرعتکاه و علائم راهنمایی و رانندگی گفت: سرعتکاه و علائم راهنمایی و رانندگی باید در شورای ترافیک شیراز مطرح شود که اگر مورد خاصی باشد، مکاتبه کنید تا در شورای ترافیک شیراز مطرح شود.

اصنافی به ۲.۵ برابر شدن بودجه آسفالت گفت: متاسفانه قیمت قیر بیش از ۴۳ برابر شده و با دو و نیم برابری بودجه آسفالت، در عمل چشمگیر نخواهد بود.

شهردار شیراز گفت: به دلیل نوسانات قیمت قیر در دو سه سال گذشته عملیات لکه‌گیری در سطح شهر انجام نشده و اکنون روی هم انباشته شده است.

افسانه خواست خدایی، ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ نیز در این میز خدمت مسجدمحوری گفت: سیاست کلی مدیریت شهری دوره ششم رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم است که اعضای شورا و شهردار پای کار مردم هستند.

او، حضور شهردار شیراز و اعضای شورای شهر در میان مردم را به دلیل خدمت به مردم دانست و گفت: همه ما در این دوره اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم داریم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: در هر محله باید نیاز‌های اولویت‌بندی شده و متناسب با آن پروژه‌ها در محلات و مناطق تعریف و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار