رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: انیمیشن عمیق "piper" در صد و دومین فیلم کوتاه ایران و جهان امروز در این شهرستان نمایش داده شد.

رحیم بایزیدی گفت: در این انیمیشن این پیام نهفته است که قبل از اینکه با کسی جر و بحث کنیم بهتر است نگاهی به زندگی او بیاندازیم و کمی خوش قلب‌تر باشیم.

وی گفت: این فیلم کوتاه ایران و جهان برنده جایزه اسکار در قسمت فیلم انیمیشن ۳ دقیقه‌ای در سال ۲۰۱۸ بوده است.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: داستان این انیمیشن از این قرار است که سگی به همراه صاحب خود برای ماهیگیری به روی رودخانه می‌روند که لک لکی قصد می‌کند که از کرم‌های آن‌ها برای کودکان خود غذا ببرد و سگ نیز به این حرکت لک لک برای دزدیدن کرم‌ها واکنش نشان داده و قصد می‌کند که مانع شود تا کرم‌ها را از داخل ظرف صاحب خود بردارد، که در نهایت موفق نمی‌شود؛ اما همچنان برای حفظ حریم صاحب خود تلاش می‌کند.

بایزیدی گفت: در آخر کار سگ که می‌بینند او برای کودکان خود غذا می‌برد و خود را به زحمت میندازد، خرچنگی را به روی قایق می‌گذارد، تا آن را برای کودکان خود به عنوان غذا ببرد.

وی گفت: در نتیجه مهربانی سگ، لک لک نیز چندین ماهی گرفته و به سگ و صاحب او هدیه می‌کند و آن‌ها را به مقصود خود می‌رساند.

بایزیدی گفت: علاقمندان می‌توانند بعد از نمایش فیلم، نقد خود را تا یک هفته در خصوص فیلم نمایش داده شده در قالب ۴۰۰ کلمه به آدرس ایمیل lycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.