در صورت تصویب و تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی حضوری برگزار می شود.

جلسه هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس استان مرکزی با حضوری اعضا و ادارات مربوطه در استاندار مرکزی برگزار و مقرر شد راهپیمایی این روز در استان مرکزی حضوری برگزار شود.

حجت الاسلام خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه این جلسه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

با توجه به رفع برخی از محدودیت ها و در صورت تصویب و تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز قدس امسال بصورت حضوری همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم برگزار خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس در اراک از میدان شهدا به سمت پل خیبر خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران ومنتهی به مصلی بیت المقدس و با سخنرانی سرلشکر صفوی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم در همه شهر‌ها و بخش‌ها و مراکز شهرستان‌ها نیز همزمان برگزار خواهد شد.

حمایت از مظلومان عالَم وظیفه همه مسلمانان است و با توجه به اینکه رویکرد این شورا تبیینی است در این جلسه در تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس انجام شد و برنامه‌های خاصی برای این روز در نظر گرفته شده است.


نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: روز قدس امسال حساس‌تر از سنوات گذشته است و فلسفه برگزاری این راهپیمایی این است که باحضور پرشور در آن یکبار دیگر انقلاب و نظام را در شرایط امروز و تحریم‌های دشمنان علیه کشور بیمه می‌کنیم.

نظری با بیان اینکه همانطور که مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند و خواهند کرد گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بهترین جواب دندانشکن برای توطئه‌های دشمنان نظام و رزیم صهیونیستی است و باید از تمام ظرفیت برای حضور در راهپیمایی استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.