۱۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

نورالدین سلطانیان در خصوص وضعیت آمار بیماران کرونایی در استان اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۴۷ و ۲۴۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۶ هزار و ۸۰۳ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۸۵۶ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ نفر گزارش شده است.

به گفته او تعداد ۲۰۳ هزار و ۸۴۰ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده که ۶۷ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

در حال حاضر ۲۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستندکه از این تعداد ۴۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

او درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۷ هزار و ۶۲۸ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۰ نفر بوده است.

۱۱ هزار و ۶۴۳ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۶۱ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌گوید در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان موردی از فوتی‌های قطعی و مشکوک به کرونا گزارش نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.