به دنبال حادثه سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد ۵ دانشجو مصدوم شدند که همه این دانشجویان ترخیص شده‌اند.

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اواخر شب گذشته ما بیمارستان بودیم و همه به جز یک نفر از دانشجویان ترخیص شدند.

او گفت: در تماسی که با بیمارستان داشتم قرار شده که این یک نفر دانشجوی بستری در بیمارستان نیز   امروز از بیمارستان ترخیص شود، تعدادی از دانشجویان جراحاتی دیده بودند و خدا را شاکریم آسیبی که به این دانشجویان رسیده، آسیب آن چنانی نبوده و این جای شکرش باقی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: اینکه چه کسی اعم از راننده اتوبوس یا راننده تیبا مقصر است مسئله نیست، مسئله این است که تصادفات و مسائل حمل و نقل در جاده‌ها همواره هست اما اینکه اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوسی که حامل ۴۰ تا ۵۰ نفر دانشجو باشد شود، اصلاً مناسب نیست.

 او گفت:   در جریان  حادثه سنگ پرانی به سمت اتوبوس دانشجویان، پنج نفر از دانشجویان صدمه دیدند، گفت: دانشجویی که از ناحیه سر آسیب دیده بود، دیشب ترخیص شد.

خانواده دانشجویان و راننده اتوبوس پیگیر و شاکی پرونده

این مسئول می گوید: دانشجوی خانمی که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، تشخیص پزشک اورژانس این بود که انگشت او دچار در رفتگی شده است، ضمن اینکه به شکم و اعضای داخلی این دانشجو نیز فشار آمده بود، در این راستا امروز صبح پزشک ارتوپد این دانشجو را ویزیت و خوشبختانه اعلام کرد که درد دارد اما انگشت این دانشجو دچار در رفتگی و شکستگی نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: همکاران ما این حادثه را گزارش داده‌اند، اما اتوبوس متعلق به دانشگاه نیست و حادثه نیز خارج از دانشگاه رخ داده، دانشگاه شکایت نکرده است، اما خانواده این دانشجویان و راننده اتوبوس پیگیر و شاکی هستند.

منبع: مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.