معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: هم اکنون برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان ۱۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

ایرج مظفر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان گفت: در این جلسه سه پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر، تقاطع ورزشکار و مرکز جامع توانمندسازی بررسی و در خصوص راهکار‌های رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

او می‌گوید تنها ۳۰ درصد از پروژه تقاطع ورزشکار باقی مانده است که از مهم‌ترین معارض اتمام این پروژه جابه‌جایی تأسیسات شهری خاصه شبکه فاضلاب است که در این جلسه تصمیم گرفته شد اداره آب و فاضلاب با شهرداری اصفهان در یک همکاری مشترک طی چند ماه آینده این مسئله را حل کنند تا پروژه تکمیل شود.

امروز در این جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مسائل مربوط به انتخاب بهره‌بردار مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک، نوع دیوار حفاظتی به دور این مرکز و تأسیسات و تجهیزات آن تعیین تکلیف شد؛ این پروژه تا اواسط خرداد به‌صورت کامل تکمیل خواهد شد و به بهره‌بردار تحویل داده می‌شود.

به گفته مظفر در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان ۱۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است که ۳۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به سالن همایش‌های بین‌المللی، ۲۲۰ میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق پانزده‌گانه شهری است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اتمام مرکز جامع توانمندسازی، آزادسازی و اجرای بخشی از رینگ چهارم حفاظتی (کیلومتر صفر تا ۹)، تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی، افتتاح چندین فرهنگسرا و ورزشگاه در مناطق مختلف شهرداری، اتمام تقاطع ورزشکار فرزانگان و آغاز تقاطع آیت‌الله غفاری از جمله پروژه‌های فعال در سال ۱۴۰۱ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار