نمایشگاه و جشنواره گل لاله در باغ گل شهرداری در منطقه کوی صنعتی اراک با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شده است.

احمد حسنی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در مورد جشنواره گل‌های لاله در اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

نمایشگاه و جشنواره گل لاله که از دوشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه در باغ گل شهرداری در منطقه کوی صنعتی اراک آغاز به کار کرده با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شده است.

در نمایشگاه گل‌های لاله اراک بیش از ۱۰۰ هزار گل لاله در ۴۰ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده پذیرایی از شهروندان است تا شهروندان بتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این فضای بسیار زیبا و تماشایی در کنار خانواده سپری کنند.

فصل بهار زمان رویش گل‌های لاله است و در برگزاری جشنواره گل‌های لاله امسال از طراحی‌های خاصی برای کاشت لاله‌ها استفاده شده است تا هماهنگ با فصل بهار زیباترین مناظر و گل آرایی‌ها با گل لاله در معرض دید عموم قرار گیرد.

گل لاله از گل‌های ملی ایران محسوب می‌شود و در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد و نمایشگاه گل‌های لاله در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده‌ها و ارتقای روحیه امید و شادی در بین آن‌ها توسط این سازمان برگزار می‌شود.

باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین فضا‌ها برای شهروندان و علاقه‌مندان به طبیعت است و از امکاناتی نظیر دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، گلخانه و آلاچیق برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.