فوت دوباره یکی از پاکبانان کرج براثر تصادف در نیمه های شب، عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی پیمانکاران را زیر تیغ انتقاد برد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکلف است تا پیمانکاران خدمات شهر را ملزم کند تا از خودروی نظافت مکانیزه معابر شهری استفاده کنند.

آقای اعتصامی گفت: برای حفاظت از جان کارگران خدمات شهری باید راهکار مناسب اندیشیده شود که استفاده از خودروهای مکانیزه بهترین روش به نظر می‌رسد.

او می گوید: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه و فوت شدند که در خصوص امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم اولا باید تمام کارگران به وسایل ایمنی مجهز شوند و در خیابان‌های اصلی برای تمیز کردن از خودروهای مکانیزه استفاده شود تا تصادفات و سوانح به حداقل برسد.

دبیر دوم شورای شهر کرج گفت: قطعا در این زمینه باید قصور پیمانکار مشخص شود و حتما این مسئله پیگیری خواهد شد در این راستا منتظر گزارش کامل از ناظرهستیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

او می گوید: در این کمیسیون در خصوص نظارت بر قراردادهای رفت و روب مناطق، بررسی و ارائه گزارش در خصوص حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری شامل هرس و کاشت و آبیاری و نگهداری و ...، طرح استقبال از بهار بررسی و ارائه گزارش شد.

از ابتدای سال تاکنون این دومین باری است پاکبانی جان خود را در سانحه تصادف از دست می دهد و در کل آمار جان باختن پاکبانان در دوره ششم شورای اسلامی کرج به عدد سه رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.