افزایش پهنای باند اینترنتی سایت‌های تلفن همراه گناباد

رئیس اداره مخابرات گناباد گفت: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی مناطق شهری و روستایی گناباد در پارسال پهنای باند اینترنت تلفن همراه این مناطق ۲ برابر افزایش یافت.

علی اکبر موذن گفت: راه اندازی و ارتقای ۲۰ سایت همراه اول و شبکه فیبر نوری و کافوی نوری و راه اندازی ۶ سایت ۲ G همراه اول در روستا‌های پچک، مهاباد، کلاته شیخی، اروک، اسو و رزگ، راه اندازی چهار سایت همراه اول ۳G و ۴G مسکن جوانان کاخک و روستا‌های کلات، خانیک و دیسفان و دیسفان و ارتقای آنتن دهی اینترنت در بخش‌های مرکزی و کاخک گناباد از جمله اقدامات مخابرات در همین مدت به شمار می‌رود.

رئیس اداره مخابرات گناباد، سایر اقدامات مهم اداره مخابرات گناباد در سال ۱۴۰۰ را اجرای طرح فیبر نوری و شبکه کابل مخابراتی شهرک اندیشه روستای باغ آسیا، فیبرنوری طرح فرودگاه، دانشگاه و اداره زندان و ارتقای کیفیت اینترنت و سهولت استفاده از آن در نقاط مختلف پرترافیک مخابراتی در این شهرستان برشمرد.

او گفت: هشت کافوی نوری جدید مخابراتی در این شهرستان طی پارسال اجرا و ۲ کافوی نوری روستا‌های قنبرآباد و زیبد جایگزین شدند و پهنای باند دیتا و اینترنت ای. دی. اس. ال در روستا‌های زیبد، سقی، روچی، کلات، نوده پشنگ، قوژد و ریاب افزایش یافت که با مجموع این اقدامات شاهد افزایش دو برابری سرعت و پهنای باند اینترنت مناطق شهری و روستایی گناباد بودیم.

موذن از جمله طرح‌های در دست اجرای اداره مخابرات گناباد در سال جاری را راه اندازی و ارتقای ۱۳ سایت همراه اول و طرح بزرگ پهنای باند گناباد و بجستان و هشت سایت همراه اول در مناطق روستایی به ۳G و ۴G و ارتقای سایت‌های باغ آسیا، گیسور و نوده پشنگ و اجرای طرح فناوری نسل سوم از جمله ارتقای سایت‌های بیلند، خیبری و رهن طرح فناوری نسل چهار (L ۱۸۰۰)، شهر روشناوند و منطقه نوغاب ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ی هفته گذشته بدترینننن اینترنتی بوده ک داشتم پول ۳۲ مگابایت و ۱۶ مگابایت میگیرید بعد سرعتش اندازه یک مگابایتم نیست واقعا پولی ک میگیرید حلال نیست