جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت:  در جهت حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی ایست و بازرسی  پل زال در اندیمشک، حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی وانت ال ۹۰ حامل کالای قاچاق را شناسایی و ضمن رعایت حقوق شهروندی و با استفاده از علایم هشداردهنده خودروی مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ حجت سفید پوست می‌گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۰ دستگاه کولر گازی دوتیکه ۲۴ هزار، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۵۵ اینچ قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

او گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی اندیمشک معرفی شد.

به گفته  رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان، ماموران پلیس حین کنترل خودرو‌های عبوری در   ایستگاه ایست  و بازرسی  پل زال شهرستان اندیمشک یک خودرو سمند حامل کالای قاچاق را متوقف  کردند.

سرهنگ شعبان می‌گوید: در بازرسی از آن  تعداد ۱۰ کیسه بزرگ البسه و پوشاک تاناکورا فاقد هرگونه مجوزگمرکی به ارزش سه میلیارد ریال شناسایی کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.