این خودرو پل ارتباطی بین EVO استاندارد و STO است. روون موهر، مدیر فنی لامبورگینی گفته STO صرفاً برای پیست است و EVO خودروی مورد استفاده روزانه است.

هوراکان تکنیکا از یک موتور ۵.۲ لیتری V۱۰ تنفس طبیعی (همان نمونه‌ای که در STO استفاده می‌شود) نیرو می‌گیرد و  بیش از ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۱۷ پوند فوت گشتاور را منحصراً به چرخ‌های عقب می‌رساند، در این خودرو نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه با ویژگی‌های تغییر دنده بسته به حالت درایو انتخابی ANIMA ارسال می‌شود.

بخش فنی Tecnica سیستم LDVI یا "Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata" است که بر رفتار دینامیکی هوراکان تأثیر می‌گذارد. سیستم‌هایی مانند کنترل کشش، بردار گشتاور و فرمان چرخ عقب را برای ارائه سطح مطلوب کنترل هماهنگ می‌کند.

مور افزود: «می‌توان گفت [هوراکان تکنیکا] دارای سه تنظیم متفاوت است که شامل عملکرد، سرگرمی در رانندگی و سبک زندگی می شود». "Strada" پایدارترین حالت رانندگی روزانه است که همه چیز را تا حد امکان راحت نگه می‌دارد.

لامبورگینی هوراکان تکنیکا با STO Power در نیویورک معرفی شد
 

اسپرت، هوراکان را با افزایش واکنش‌های دریچه گاز و گیربکس بازیگوش‌تر می‌کند، گشتاور بیشتری را درگیر می‌کند و به چرخ‌های عقب فضای بیشتری ارائه می دهد. کورسا هوراکان را وارد جدی‌ترین و پاسخ‌گوترین حالت خود می‌کند و هر آنچه را که Tecnica برای حداکثر حمله در مسیر ارائه می‌کند به راننده می‌دهد. 

لامبورگینی هوراکان تکنیکا با STO Power در نیویورک معرفی شد
 هندلینگ فوق العاده است و می توان به خوبی کنترل خودرو را به دست گرفت.  ترمز‌های Tecnica با سیستم خنک‌کننده و با ترمز‌های سرامیکی کربنی همراه هستند که دارای کانال‌های کالیپر هستند. این‌ها جریان هوا را به داخل دیسک‌ها هدایت می‌کنند تا گرما را از بین ببرند، دمای آن‌ها را پایین نگه می‌دارند و عمر لنت ترمز را طولانی می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار