مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با حمایت خیرین یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان عجب شیر توزیع می‌شود.

آقای ملامهدی در حاشیه توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در شهرستان عجب شیر گفت: هر بسته به ارزش ۶۲۰ هزار تومان شامل  برنج، مرغ، گوشت، آبلیمو، چای، قند، ماکارونی، رب و تن ماهی است.

این بسته‌ها با مشارکت خیرین، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تهیه شده است و از فردا در بین خانوار‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

کمیته امداد استان آذربایجان شرقی تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار بسته تدارک خواهد دید تا در بین ۷۸ هزار خانوار مددجو و ۲۲ هزار خانوار نیازمند زیر پوشش مراکز نیکوکاری توزیع شود.

وی از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان عجب شیر تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد .

توزیع ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مارک رمضان است که توسط خیرین و هیات‌های مذهبی تحویل مددجویان خواهد شد.

ملامهدی در خصوص وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این وام‌ها در قالب تسهیلات کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی، درمان و فرهنگی به افرادی که بیمه تامین اجتماعی ندارند اختصاص پیدا می‌کند.

 وام‌های توانمندسازی در استان شناور است.

توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان از رویکرد‌های محوری این نهاد به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌شود تا اعتبار این بخش در عجب‌شیر نیز افزایش یابد.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.