مسئول مهندسی قرارگاه شهید قاجاریان سپاه گفت: عملیات اجرایی تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شرب ۱۰ روستای تایباد به صورت همزمان آغاز شد.

نبی‌الله رنجبر گفت: این عملیات اجرایی در راستای محرومیت‌زدایی به صورت همزمان در روستای مرزی کُشکَک تایباد توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه آغاز شد که اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان صرف آن شده است.

او گفت: این طرح آبرسانی در مرحله اول شامل ۶ روستا و در مرحله دوم شامل چهار روستا است که در طی ۲۴ ماه اجرایی می‌شود.

به گفته او، در ۱۸ شهرستان خراسان رضوی قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، در حال اجرای طرح‌های آبرسانی هستند که تایباد بیشترین حجم را از لحاظ عملیات و اعتبار‌ها داراست.

روستای بدون خدمات در تایباد وجود ندارد

مهدی دونده سرپرست فرمانداری تایباد گفت: تایباد با بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر جمعیت و ۳۸ روستا، روستای بدون خدمات از جمله آب شرب ندارد.

او گفت: امروز عملیات اجرایی اصلاح شبکه آبرسانی در روستا‌های تایباد و روستای مرزی کشکک، از توابع بخش مرکزی تایباد، کلید خورد که می‌تواند در جلوگیری از هدررفت آب و پایداری آب شرب مناسب موثر باشد.

سرپرست فرمانداری تایباد گفت: با توجه به قدمت طرح‌ها و عمر بالای تاسیسات، این نیاز احساس می‌شود تا در مجتمع‌های آبرسانی تایباد اصلاح صورت بگیرد.

دونده گفت: در سال‌های اخیر با کاهش نزولات آسمانی، اگر مشکلات آبی برطرف نشود با تنش آبی مواجه می‌شویم که این خود اهتمام خیرین آب را می‌طلبد.

صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه، عملیات اجرایی تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شرب ۱۰ روستای تایباد به صورت همزمان در روستای مرزی کُشکَک آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.