سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس از تأسیس خانه خلاق نوجوان در این استان خبر داد و گفت: این کار می‌تواند فعالیت‌های دانش‌آموزی را گسترده و تخصصی سازد.

سروش زارع گندم سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تأسیس خانه خلاق نوجوان استان می‌تواند فعالیت‌های دانش‌آموزی را گسترده و تخصصی سازد.

او به طرح خانه خلاق اشاره کرد و گفت: مستمر بودن و مهارت‌افزایی از ویژگی این طرح است که فعالیت‌هایی را تا سن نوجوانی دانش‌آموز، برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود.

زارع گندم همچنین به حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های مساجد اشاره و گفت: استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه‌های مسجدمحور می‌تواند حضور دانش‌آموزان در مساجد را تقویت کند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در دیدار با سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گفت: ماموریت آموزش و پرورش، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب و تمدن‌ساز است.

او به هم‌افزایی و هماهنگی بین مجموعه‌ها اشاره و گفت: بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر می‌توانند برنامه‌های منسجمی را در مسیر تربیت صحیح برای دانش‌آموزان طراحی کنند.

عسکری گفت: از ظرفیت حضوری شدن مدارس برای اجرای برنامه‌ها استفاده شود و مدرسه‌یاری و مدرسه‌داری از مسائل مهمی است که در کنار مدرسه‌سازی مورد توجه قرار داده‌ایم.

در پایان این نشست مقرر شد جلسه‌ای مشترک بین تشکل‌های دانش‌آموزی با میزبانی آموزش و پرورش تشکیل و تفاهم‌نامه‌ای برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار