مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

در چارچوب دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب ۲ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های امشب تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.

منچستر سیتی - اتلتیکو مادرید / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچستر سیتی، در گروه A قرار داشت و با تیم‌های پاریس سن ژرمن، لایپزیش و کلوب بروژ همگروه بود. سیتیزن‌ها با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه A قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

منچستر سیتی و اسپورتینگ

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و اسپورتینگ لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر این تیم پرتغالی را حذف کنند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه B قرار داشت و با کسب ۷ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید

شاگردان سیمئونه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم منچستریونایتد رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند، با نتیجه ۲ بر یک این تیم انگلیسی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف منچسترسیتی شدند.

منچستر سیتی - اتلتیکو مادرید

دیدار رفت منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان گواردیولا به اتمام رسید.


بیشتر بخوانید


بنفیکا - لیورپول / ساعت ۲۳:۳۰

تیم‌های فوتبال بنفیکا و لیورپول امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بنفیکا، در گروه E قرار داشت و با تیم‌های بایرن مونیخ، بارسلونا و دیناموکیف همگروه بود. سیتیزن‌ها با کسب ۸ امتیاز از ۶ بازی در رده دوم گروه E قرار گرفتند و  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

بنفیکا و آژاکس

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال بنفیکا و آژاکس به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت تیم بنفیکا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم هلندی را حذف کند.

تیم فوتبال لیورپول هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه B قرار داشت و با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

لیورپول  و اینتر 

شاگردان کلوپ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم اینتر رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند، با نتیجه ۲ بر یک این تیم ایتالیایی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف بنفیکا شدند.

بنفیکا - لیورپول

دیدار رفت لیورپول و بنفیکا  با نتیجه ۳ بر یک و به نفع شاگردان کلوپ به اتمام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار