بخشدار بندر ماهشهر گفت: اجرا و نظارت بر پروژه آسفالت جاده گرگر به گمبزون بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان است.

ایاد مطوری گفت: پروژه آسفالت‌ریزی جاده گرگر به گمبزون توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در حال اجرا است و هر دو بحث اجرا و نظارت این پروژه برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و بخشداری بندر ماهشهر هیچ دخل و تصرفی در موضوع ندارد.

بخشدار مرکزی بندر ماهشهر می گوید: ناظر این پروژه امروز به دلیل تردد خودرو‌ها روی قیرپاشی و از بین رفتن امولسیون جاده اجازه آسفالت و ادامه کار را به مجری طرح نداد و همین موضوع نشان‌دهنده نظارت دقیق و جدی بر این پروژه است.

به گفته او از طرفی به دلیل اینکه بار آسفالت از رامشیر به محل اجرای پروژه رسیده بود و امکان برگشت آن وجود نداشت، این آسفالت به عنوان رگلاژ تخلیه شد تا مجدداً عملیات قیرپاشی انجام بگیرد.

مطوری گفت: پس از قیرپاشی مجدد و تأیید دستگاه نظارت، لایه اصلی آسفالت این نقطه از جاده به صورت کاملاً اصولی اجرا خواهد شد و تصویربرداری، مطالب عنوان شده و خبر انتشار یافته به دلیل عدم آشنایی به مسائل فنی و برخی غرض‌ورزی‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.