با نصب فرستنده‌های دیجیتال TS۳ و TS۴ در ایستگاه تلویزیونی شهرستان کازرون، امکان دریافت شبکه‌های HD روی کانال‌های ۳۳ و ۳۹ فراهم شد.

 فرزاد فیروزی معاون فنی مرکز فارس گفت: این شبکه‌ها شامل یک مستند، سه، ورزش، آی‌ فیلم، خبر، نسیم، پویا، نمایش، افق، ایران‌کالا و تماشا است.

او گفت: این ۱۲ شبکه HD علاوه بر نسخه SD شبکه‌های الکوثر و پرس تی‌وی و رادیونما‌های سراسری، از طریق گیرنده‌های دیجیتال با قابلیت‌های DVB-T۲ و HEVC قابل دریافت است.

فیروزی گفت: بسته‌های اول و دوم دیجیتال فرستنده این ایستگاه در حال حاضر روی کانال‌های ۲۱ و ۴۵ بسته اول و ۲۷ و ۵۱ بسته دوم پخش می‌شود و پس از نوسازی و بازسازی در روز عید فطر کانال‌های ۴۵ و ۵۱ خاموش خواهند شد و به ترتیب بسته‌های شبکه‌ها بر صورت ۳۹ – ۳۳- ۲۷ – ۲۱ پخش می شوند.

معاون فنی صداوسیمای فارس گفت:  سه فرستنده رادیویی FM جدید با برنامه‌های ایران، اقتصاد و سلامت در شهر کازرون راه اندازی شد.

او گفت:  با آغاز به کار این فرستنده‌ها، تعداد شبکه‌های رادیویی قابل دریافت روی موج FM در این شهر به ۱۰ شبکه افزایش پیدا کرد.
فیروزی گفت: به این ترتیب ۱۰ شبکه رادیویی شامل «جوان، ایران، ورزش، استانی فارس، معارف، اقتصاد، قرآن، سلامت، پیام و فرهنگ» در کازرون به ترتیب روی فرکانس‌های ۸۸، ۹۰، ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۲، ۱۰۴ و ۱۰۶ مگاهرتز قابل دریافت است.

معاون فنی صداوسیمای فارس گفت: در کازرون صدای رادیو استانی فارس از طریق یک فرستنده رادیویی روی موج AM با فرکانس ۶۶۶ کیلوهرتز نیز پخش می‌شود. راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی HD و فرستنده‌های جدید FM در کازرون

او گفت: با نصب فرستنده‌های دیجیتال TS۳ و TS۴ در ایستگاه تلویزیونی شهرستان کازرون، امکان دریافت شبکه‌های HD روی کانال‌های ۳۳ و ۳۹ فراهم شد.

فیروزی گفت: این شبکه‌ها شامل یک، مستند، سه، ورزش، آی‌فیلم، خبر، نسیم، پویا، نمایش، افق، ایران‌کالا و تماشا است.

معاون فنی صداوسیمای فارس گفت: این ۱۲ شبکه HD علاوه بر نسخه SD شبکه‌های الکوثر و پرس تی‌وی و رادیونما‌های سراسری، از طریق گیرنده‌های دیجیتال با قابلیت‌های DVB-T۲ و HEVC قابل دریافت است.

او گفت: بسته‌های اول و دوم دیجیتال فرستنده این ایستگاه در حال حاضر روی کانال‌های ۲۱ و ۴۵ بسته اول و ۲۷ و ۵۱ بسته دوم پخش می‌شود و پس از نوسازی و بازسازی در روز عید فطر کانال‌های ۴۵ و ۵۱ خاموش خواهند شد و به ترتیب بسته‌های شبکه‌ها بر صورت ۳۹ – ۳۳- ۲۷ – ۲۱ پخش می شوند.

فیروزی گفت: همچنین سه فرستنده رادیویی FM جدید با برنامه‌های «ایران، اقتصاد و سلامت» در شهر کازرون راه اندازی شد.

معاون فنی صداوسیمای فارس گفت: با آغاز به کار این فرستنده‌ها، تعداد شبکه‌های رادیویی قابل دریافت روی موج FM در این شهر به ۱۰ شبکه افزایش پیدا کرد.

او گفت: به این ترتیب ۱۰ شبکه رادیویی شامل جوان، ایران، ورزش، استانی فارس، معارف، اقتصاد، قرآن، سلامت، پیام و فرهنگ در کازرون به ترتیب روی فرکانس‌های ۸۸، ۹۰، ۹۲، ۹۴، ۹۶، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۲، ۱۰۴ و ۱۰۶ مگاهرتز قابل دریافت است.

فیروزی گفت: در کازرون صدای رادیو استانی فارس از طریق یک فرستنده رادیویی روی موج AM با فرکانس ۶۶۶ کیلوهرتز نیز پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۰:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
ممنون. واقعاً خبر خوبی بود.
آخرین اخبار