رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد با هشدار به شهروندان توصیه های لازم در مورد رعایت نکات ایمنی به هنگام وزش باد شدید را تشریح کرد.

رحمان احمدی گفت: شهروندان نباید در مجاورت ساختمان های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل های فشار قوی و در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی تجمع و تردد کنند.

وی گفت: تا حد ممکن از تردد غیر ضروری در کوچه و خیابان خودداری شود و از قرار دادن هرگونه اشیا مانند گلدان، ظروف شیشه ای و ... در لبه پنجره و بالکن ساختمان های بلند مرتبه مشرف به پیاده رو و کوچه جدا خودداری کنید.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: همچنین شهرواندان از تردد غیر ضروری در پشت بام و تراس خودداری کرده و به دلیل احتمال قطعی برق بر اثر وزش باد حدالمقدور از آسانسور استفاده نکنید.

احمدی گفت: در هنگام وزش باد از روشن نمودن منابع حرارتی شعله روباز در مجاورت اجسام قابل اشتعال در فضای باز خودداری کرده و از پارک کردن خودرو در زیر درختان اجتناب کنید.

وی گفت: هنگام ترک منزل از خاموش بودن کلیه منابع حرارتی روشن ،اطمینان حاصل کنید و شماره تلفن های ضروری، از جمله ۱۲۵ سازمان آتش نشانی را بخاطر بسپارید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.