معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی وشنوه - دستگرد، از توابع شهرستان کهک این استان خبر داد.

 محمدرضا زیدآبادی گفت: از آنجا که شهرستان کهک و توابع آن، در زمره مناطق ییلاقی گردشگری استان بوده و محور‌های برون‌شهری آن شاهد ترافیک چشمگیری به‌ویژه در ایام پایانی هفته و روز‌های تعطیل است، ارتقای سطح سرویس راه‌های آن، در اولویت‌های اجرایی اداره‌کل متبوع قرار دارد.

 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، گفت: با توجه به مطالعه‌های میدانی صورت گرفته، طرح بهسازی محور روستایی وشنوه - دستگرد به دلیل فرسودگی آسفالت و تردد چشمگیر محور، در دستور کار قرار گرفت.

معاون راهداری قم در رابطه با اندازه مسیر طرح نیز بیان داشت: طول راه قریب ۳.۵ کیلومتر و عرض آن هم به طور متوسط ۵.۵ متر است.

زیدآبادی به مشخصه‌های فنی طرح اشاره کرد وگفت: طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد در قالب عملیات لکه گیری هندسی، درزگیری با قیر پلیمری و روکش آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

معاون راهداری قم در مورد اعتبار این طرح نیز گفت: میزان اعتبار تخصیصی آن بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است.

زیدآبادی به بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد، اشاره کرد وگفت: به دلیل آمد و شد چشمگیر محور که ضرورت تسریع در اجرای این طرح را دوچندان می‌کند این طرح تاپایان فروردین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت جوانب ایمنی توسط کاربران جاده‌ای گفت: پایبندی به مقررات ترافیکی، به‌ویژه توسط رانندگانی که از محل اجرای طرح‌های عمرانی تردد می‌کنند، ضمن کاهش چشمگیر حوادث، موجب تسریع در روند اجرا و تکمیل طرح‌ها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار