فاضلی فر گفت: بانک های عامل تسهیلات اشتغال را به جای دلالان به افرادی که طرح های اشتغالزا دارند، بپردازند.

فرماندار بیرجند در اولین جلسه کمیته اشتغال امسال شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و متولی پرداخت تسهیلات اشتغال، رصد‌های لازم را انجام دهند تا تسهیلات حتما به افراد واجد شرایط پرداخت شود.

او گفت: پیگیری و رصد اشتغال امری حائز اهمیت و بسیار مهم‌تر از پرداخت خود تسهیلات است و از آنجایی که هدف از پرداخت این تسهیلات ایجاد اشتغال و درآمدزایی است باید حتما این مهم محقق شود.

فاضلی فر گفت: بانک‌ها به تفاهم نامه‌هایی که بسته می‌شود پایبند باشند و برای اجرایی شدن و تحقق آن اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بیرجند گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها از منابعی که در اختیار دارند در جهت ایجاد اشتغال و سوق دادن آن برای تولید استفاده کنند تا منابع و تسهیلات در اختیار دلالان قرار نگیرد.


بیشتر بخوانید


او در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان ثابت خواست تا در تمام جلسات کمیته اشتغال شهرستان تا پایان سال شرکت کنند و به ارائه گزارش عملکرد‌های خود بپردازند.

در این جلسه مسئول اشتغال کمیته امداد و مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند به ارائه گزارش عملکرد تسهیلات اشتغال پرداختی در پارسال پرداختند.

پارسال در تعداد تسهیلات پرداختی ۲۱ درصد، در بحث مبلغ پرداختی تسهیلات ۸۲ درصد و از نظر ایجاد اشتغال ۱۶ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۹ داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.