مدیر کمیته امداد ملایر از پخت و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی هم‌زمان با ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

علی خراسانی گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان طرح افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در شهرستان ملایر انجام شد، این آشپزخانه با هدف پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش با حضور مسئولان شهرستان ملایر با توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم افتتاح شد.

او از اجرای طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد ملایر خبر داد و افزود: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در این طرح که با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد انجام شده تعداد ۴۰ هزار فضای گرم هنگام افطار بین مددجویان تحت پوشش و نیازمندان تقسیم می‌شود که از این تعداد ۳۴ هزار پرس از سوی مراکز نیکوکاری و شش هزار پرس نیز از سوی کمیته امداد انجام می‌شود.

او همچنین از توزیع سه هزار و ۵۰۰ سبد کالا با همکاری مراکز نیکوکاری در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند خبر داد و گفت: از این تعداد دو هزار توسط مراکز و یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا نیز از سوی کمیته امداد تأمین شده است.

خراسانی گفت: تعداد دو هزار و ۶۵۰ نفر از ایتام و محسنین شامل ۷۹۰ نفر از ایتام، یک هزار و ۸۶۰ نفر زیرپوشش کمیته امداد بوده که این ایتام نیازمند حمایت خیرین و نیکوکاران هستند.

او گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان ملایر می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۲۸۴۳۳ یا کد دستوری #۰۸۱۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را داشته باشند.

 

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.