بهترین برنامه های امضای دیجیتال برای اندروید

در این مطلب تعدادی از بهترین برنامه های اندرویدی امضای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

امضا کردن انواع اسناد یکی از رایج ترین کارها در ادارات است که به آسانی با استفاده از یک خودکار انجام می شود. اما هنگامی که با فایل‌های اسناد دیجیتالی سر و کار داشته باشید این امضا کردن بسیار دشوار می‌شود. اما برای آن نیز راه حلی وجود دارد.  شما می‌توانید با استفاده از برنامه های مخصوص  به راحتی این اسناد را نیز امضا کنید. ما امروزه می‌توانیم اسناد زیادی را به صورت دیجیتالی که قانونی محسوب می‌شود امضاء کنیم. در اینجا به بهترین برنامه‌های امضای دیجیتال برای اندروید اشاره خواهد شد تا شما در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

Adobe Fill & Sign

Adobe یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت است که وظایف زیادی را ایفا می‌کند. Adobe Fill & Sign یکی از بهترین برنامه‌های امضاء دیجیتال است که ویژگی‌های مفید متعددی دارد. برای شروع شما می‌توانید با دوربین خود اسناد را اسکن کرده و سپس آن‌ها را امضاء کنید. بدیهی است می‌توانید اسناد دیجیتالی را که از قبل نیز در اختیار دارید با آن امضاء کنید.

امضاء دیجیتال

DocuSign

DocuSign شاید محبو ب‌ترین سرویس امضاء دیجیتال در اینترنت محسوب شود. هزاران کسب و کار از آن استفاده می‌کنند. اگر اسناد دیجیتالی را امضاء کرده باشید احتمالا شما نیز از آن استفاده کرده اید. برنامه همانطور که از آن انتظار دارید عمل می‌کند. برنامه را اجرا، سند را امضا کرده و آن‌ها را ارسال می‌کنید.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید در این برنامه امضایی را برای امضاء سریع‌تر اسناد در آینده ذخیره کنید. علاوه بر آن در DocuSign می‌توانید مواردی مانند تاریخ امضاء را نیز مشاهده کنید تا همه چیز را مرتب فایل بندی کنید. نسخه رایگان این برنامه برای امضاء اسناد معمولی در دسترس است، اما اگر برای کسب و کار خود باید اسنادی را مرتبا امضاء کنید یا برای برخی فعالیت‌های تجاری بیشتر، باید اشتراک آن را تهیه کنید.

برنامه اندروید

Microsoft Word

باور کنید یا نه می‌توانید اسناد خود را در مایکروسافت ورد امضاء کنید. مایرکوسافت ورد راهی مفید برای امضای دیجیتالی اسناد است. این برنامه به غیر از امضاء اسناد، کاربرد‌های بسیاری دیگری نیز دارد. در مایکروسافت ورد نحوه ایجاد گواهی امضاء و قرار دادن آن در اسناد برای رسمی کردن آن‌ها بسیار راحت است. در صورت تمایل به اشتراک اختیاری می‌توانید این عملکرد را با Office ۳۶۵ گسترش دهید.

تلفن هوشمند

Signeasy

Signeasy یک رقیب شایسته برای DocuSign است که بسیاری از کار‌های مشابه را انجام می‌دهد. شما یک سند را وارد برنامه کرده، امضاء می‌کنید و آن را برای جایی که می‌خواهید بفرستید ارسال می‌کنید. بخشی از جذابیت این برنامه، توانایی کار با اسناد با فرمت‌های مختلف است، شامل PDF، اسناد ورد، PNG، و چند فایل دیگر

برخی از ویژگی‌های دیگر Signeasy عبارتند از: پشتیبانی از ۲۴ زبان مختلف و امکان ذخیره سازی ابری اسناد. این یک گزینه همه جانبه عالی به شمار می‌رود. در نسخه آزمایشی امکان امضاء سه سند به صورت رایگان وجود دارد، اما پس از آن باید اشتراک تهیه کنید.

تلفن اندرویدی

Zoho Sign

Zoho Sign یکی دیگر از برنامه‌های معتبر برای امضای دیجیتال است. این برنامه بسیاری از ویژگی‌های مشابه رقبای خود را دارد. با این برنامه می‌توانید اسناد را ایجاد، امضاء و ارسال کنید. با Zoho Sign اسناد را با دوربین خود اسکن کرده تا بتوانید آن‌ها را دیجیتالی کنید. همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی ابری محبوب را برای شما فراهم می‌کند.

این برنامه به دلیل عملکرد یادآور، انواع روش‌های امضاء (امضاء، حروف اول و غیره) و اعلان‌های مفید زمانی که سندی را ارسال می‌کنید و شخصی آن را امضاء می‌کند متمایز است. در نسخه رایگان این برنامه امکان امضاء ۵ سند در ماه برای کاربر فراهم شده است. با دریافت پایین سطح اشتراک می‌توانید این تعداد (پنج امضاء) را به ۲۵ امضاء افزایش دهید که برخی ویژگی‌های دیگر نیز به آن اضافه می‌شود.

گوگل پلی

هر برنامه اسکنر اسناد

برنامه‌های اسکنر اسناد یک راه بالقوه مفید برای رسیدن نقطه A به نقطه B هستند. همه آن‌ها همان کاری را که اکثر برنامه‌های امضاء دیجیتال انجام می‌دهند برای شما انجام می‌دهند. می‌توانید با آن‌ها اسناد خود را اسکن کرده و برای امضاء افراد دیگر اراسل کنید. این ویژگی برای دیجیتالی کردن اسنادی که می‌خواهید برای چند گیرنده مختلف ارسال کنید مناسب است.

گزینه‌های خوبی در این مورد وجود دارد، CamScanner یکی از بهترین آن‌ها است، همچنین AdobeScan، Genius Scan و Fast Scanner.

 امضاء دیجیتالی

گزارش از حسین فلاحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار